E-mailmarketing
86% van de bedrijven maakt gebruik van e-mailmarketing
Voordelen van
e-mailmarketing
E-mail blijft een succes en daarom zetten veel bedrijven het in.
Op een eenvoudige manier bereik je al je klanten en eventueel zelfs potentiële klanten. Je brengt ze op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en met de juiste inzet kun je zelfs je omzet vergroten. Vooral vanwege dit laatste is het zeer interessant voor bedrijven. Op een eenvoudige wijze kun je diensten en producten onder de aandacht brengen om zo je omzet te verhogen.
Wil je een stapje verder gaan, dan kies je voor geautomatiseerde e-mailmarketing. Hiermee worden geautomatiseerde mails verstuurd naar klanten en potentiële klanten. Dit stel je eenmalig in zonder dat je er verder naar hoeft om te kijken. Het mailprogramma zorgt automatisch voor het vergroten van je naamsbekendheid en omzet.
Alles over
e-mailmarketing
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
- Je bereikt je doelgroep direct
- Relatief goedkoop om in te zetten
- Resultaat is meetbaar
- Levert een hoog resultaat (ROI)
Top 3 populaire verzenddagen
Fase 0
- Geen concreet plan
- Af en toe mailen
Fase 1
- Mailt periodiek
- Geen jaarplan
Fase 2
- Geautomatiseerde mails
- E-mailmarketingstrategie
- Mailt periodiek
- Actiemailings
- Mail gekoppeld aan site
Fase 3
- Meten van mailsucces
- A/B testen
- Leadgeneratie
- Meerjarenstrategie